Kracht en Balans.jpg
Boost je welzijn

 

Kracht en balans in alle aspecten van je leven

 

Voor wie?

Voor iedereen die op een natuurlijke manier zijn eigen energiepeil wil verhogen, zijn immuniteit wil versterken, zijn emoties en gedachten in evenwicht wil brengen.

 

Dit korte traject is een investering in jezelf!
Je maakt kennis met natuurlijke energie bronnen in jezelf en je leert ze benutten om jezelf te versterken en te healen.
We maken ons lichaam fysiek soepel en brengen onze emoties en gedachten in evenwicht.
 

Voorkennis : geen

Openstaan voor zowel de westerse als de oosterse visie op welzijn.

Lesgever : Katrien Hendrickx online
Je ontvangt de zoomlink na inschrijving en betaling vlak voor de eerste sessie.
Je hoeft niet geregistreerd te zijn om deel te nemen via zoom, met de link en het paswoord dat je krijgt kan je inloggen.

Data : data volgen

Prijs : 200 euro voor de 5 voormiddagen

 

Min. aantal deelnemers : 6 

 

Inschrijven bij Katrien Hendrickx, 0494/584952, katrien.hendrickx@scarlet.be

 

Inhoud : 

De achtergrond theorie en de oefeningen zijn gebaseerd op yoga, mindfulness en ZhiNeng Qigong. ZhiNeng Qigong is ontwikkeld door Dr. Pang Ming in de jaren '80 van vorige eeuw. De Chinese overheid erkende ZhiNeng Qigong officieel als de meest helende vorm van de 11 onderzochte medische vormen van Qigong.

Via eenvoudige oefeningen werken we aan 3 pijlers
1. fysiek: we maken ons lichaam ontspannen en soepel door rekken en strekken, dynamisch en statisch
2. energetisch: we worden ons bewust van onze energiebronnen, we voeden en reinigen ons lichaam met energie, we verhogen onze eigen energie, vergroten onze vitaliteit, healen disfuncties in ons systeem
3. bewustwording: we worden ons bewust van ons eigen energiepeil en de impact van energie om ons heen (situaties, mensen, omgeving), we leren mindful te ageren
Integratie van de 3 pijlers in het dagelijks leven.

Wat heb je nodig?
- liefst een pc of tablet (scherm van smartphone is klein)met internetverbinding, graag met camera en microfoon
- gemakkelijke en losse kledij
- ruimte en stilte om je heen
- een (yoga)matje voor de oefeningen
- een stoel voor de oefeningen

Je kan een dagboek bijhouden waarin je gedetailleerd alle veranderingen noteert.